Gerincjógáról


  • gátolja az öregedést
  • mentálisan egészségessé tesz
  • javítja az erőnlétet
  • energizál
  • erősít
  • önbizalmat ad
  • formálja a testet
  • elősegíti a test egyensúlyát és rugalmasságát
  • fejleszti a koncentrációt
  • fejleszti az egyensúlyérzéket
  • oldja a stresszt
  • javítja a keringést
  • javítja az emésztést
  • erősíti a testtudatot
  • szép lesz a testtartás

Kinek ajánlom?

Ajánlom azoknak, akik célja az izmok erősítése, izmok nyújtása, az izületek hajlékonyságának növelése. Az óra során a figyelem befelé irányul, hiszen minden ami fontos, az bent történik. 

Milyen hatással van az életedre?

A gyakorlatok (ászanák) pozitív hatása gyorsan megtapasztalható mind fizikai, mind mentális szinten. Harmonikusan erősítik, lazítják és nyújtják az izmokat, precíz, anatómiai szempontból átgondolt gyakorlatokkal biztonságosan, mégis eredményesen alakítják, formálják a testet. A gerincjóga oldja a stresszt, javítja az emésztést, a fizikai és pszichikai teherbírást és a közérzetet. Az órán főként a gerinccel dolgozol, de a gyakorlatok során átmozgatod a nagyobb izmokat, főbb ízületeket. A tudatos légzés fontos szerepet kap az órán, mely az idegrendszerre, energetikai folyamatokra van közvetlen hatással.         

                    

Az óra relaxációval zárul, mely során megtapasztalhatod a testi, mentális ellazultság állapotát, mely segít a hétköznap bennünket érő stressz kezelésében.

Szenes Gabriella

gerincjóga oktató              tel: 70 328 4971 

A gerincjóga

A gerincjóga gyakorlatok biztonságosak és egyszerűek, bárki számára elsajátíthatók.

A gerincjóga a hatha jóga alkalmazott irányzata. Nem használja a jóga teljes eszköztárát, célja a fizikai test és az idegrendszer egészségének helyreállítása biztonságos, az anatómiai mozgásokra épülő gyakorlatsorokkal.      

Az óra relaxációval zárul, mely során megtapasztalhatod a testi, mentális ellazultság állapotát, mely segít a hétköznap bennünket érő stressz kezelésében.